גולן טלקום: "הגענו ל-205 אלף לקוחות"
מנכ"ל גולן טלקום אמר בכנס השיווק היום כי המחיר יותר חשוב מהשירות, כי "שקיפות במחיר זה השירות הראשון לצרכן"
"חשוב ששר התקשורת הבא לא יהיה בובה של הטייקונים. שלא יהרוס את העבודה של שר התקשורת משה כחלון". כך אמר היום (ג') מנכ"ל גולן טלקום מייקל גולן, בכנס השיווק של איגוד השיווק, המתקיים במרכז הירידים בת"א.
גולן טלקום: הבעיות בשירות הלקוחות נמשכות
גולן טלקום שוב שוברת את השוק: 49 שקל
גולן טלקום - האותיות הקטנות: יש קנס יציאה?
"הגענו ל-205 אלף לקוחות ב-7 חודשים והתחלנו מאפס. לא כמו הוט מובייל שהיו להם כבר חצי מיליון לקוחות מירס. אנחנו נישאר בשוק ונמשיך להציע את אותם מחירים נמוכים".
"המחיר יותר חשוב מהשירות"
בעקבות המבצע האחרון של החברה: שיחות והודעות ללא הגבלה ב-49 שקל לחודש לחצי שנה, שאת הפורמט שלו העתיקו רוב חברות הסלולר החדשות, גייסו בגולן קרוב ל-50 אלף לקוחות חדשים, כך לפי החברה. ההצטרפות לגולן טלקום במסגרת המבצע הזה תימשך עד 21 בינואר.
"המחיר יותר חשוב מהשירות. אבל המחיר והשירות זה אותו הדבר, כי להיות שקוף במחיר זה השירות הראשון שאני צריך לתת לצרכן. השירות השני זה לתת את השליטה לצרכנים: יכולת לבצע פעולות בעצמם באתר האינטרנט של החברה. השלישי: זמן ההמתנה - שצריך להיות קצר".
מול גולן דיבר בכנס מנכ"ל מקאן אריקסון ריצ'י האנטר, לשעבר מנכ"ל שופרסל. האנטר נתן דוגמאות לחברות שכמו גולן, ביקשו לשנות את השוק עם בשורת מחיר אך קרסו או שינו אסטרטגיה.
"מעל 500 חברות סלולר הושקו ברחבי העולם בשנים האחרונות - רובן נעלמו", אמר האנטר. "גם לחברת פרי בצרפת, שהצליחה, אין 80% מהלקוחות במדינה. הבנק האינטרנטי הראשון באנגליה - אג, בפרספקטיבה של 14 שנה, התפרק והצרכן האנגלי אמר שהוא רוצה מחיר נמוך, אך לא מוכן לוותר על שירות. חברת התעופה ריינר, שהבטיחה מחירים נמוכים, שינתה את המודל שלה כי הצרכנים אמרו את מילתם: לא מוכנים לוותר על שירות".
"בעקבות מהפיכת הסלולר, הלקוח הממוצע כמעט לא חוסך בחשבון החודשי. רק מי שדיבר הרבה חוסך. מדינת ישראל הפסידה כמעט מיליארד וחצי שקל מסים ו-5,000 איש הפסידו מקום עבודתם".
מייקל גולן, "גולן טלקום"
צילום: שוקה כהן
מומלצים