לא רק בר רפאלי: גם תפרון בפרסומת בסופרבול
חברה ישראלית נוספת תופיע בפרסומות בסופרבול, לצד בר רפאלי וסודה סטרים. תפרון פיתחה קו הלבשה תחתונה לקלווין קליין שייחשף לראשונה בסופרבול. במרכז הפרסומת: תחתונים ללא תפר לגברים. צפי מכירות: 5 מיליון דולר
נציגות נוספת לישראל בסופרבול, גם אם פחות בולטת מהרעש שמחוללים בר רפאלי וסודה סטרים: חברת תפרון פיתחה קו הלבשה תחתונה למותג הבינלאומי קלווין קליין, concept שייחשף לראשונה במסגרת קמפיין פרסומת שיוקרן בסופרבול. כל הקו מיוצר בישראל והתוויות של כוללות את הכיתוב: Made in Israel.
- בר רפאלי: "הנשיקה בפרסומת - חלום שמתגשם"
- לראשונה: פרסומת ישראלית בסופרבול. צפו
הקו כולל תחתוני גברים, תחתוני נשים וחזיות נשים. הייחוד בו הוא שלראשונה יוצרו תחתונים ללא תפר (Seamless) לגברים ולא רק לנשים.
הצצה לפרסומת. הפרסומת המלאה תשודר היום בסופרבול
"אנחנו פיתחנו את הליין ומייצרים אותו בארץ עבור קלווין קליין", אמר ל-ynet מנכ"ל תפרון, עמית מרידור. "הפיתוח והעיצוב משותפים לשתי החברות. זו פעם ראשונה שמייצרים תחתונים אל תפר לגברים, אלה תחתונים סינטתיים מניילון ולייקרה. עד עכשיו היתה מנטרה שגברים צריכים ללבוש כותנה, אבל אלה בדים נדיפים, מאוד מיוחדים ונעימים. קלווין קליין הם פורצי דרך בחדשנות ובהתאם לכך גם זה פיתוח מאוד מיוחד, שעד היום לא נראה כמותו. יש לתחתונים חגורה מיוחדת עם לוגו סרוג והם יימכרו ב-25 דולר לזוג. לא זול".
תפרון עובדת עם קלווין קליין כבר שנים ומדי שנה מוכרת ומפתחת למותג פריטי הלבשה בהיקף מכירות של 5 מיליון דולר, "אבל זו פעם ראשונה שהמוצר שלנו יופיע בפרסומת שתשודר בסופרבול", טוען מרידור. "תפרון היא החברה המובילה בעולם בתחום הזה. מאות אלפי דולרים הושקעו בפיתוח הקו ונמשיך לייצר אותו כל עוד הלקוח ירצה להמשיך לקנות אותו. בחברה לא משקיעים כל כך הרבה בפרסומת עבור קו חד פעמי", אנחנו צופים מכירות של למעלה מ-5 מיליון דולר.
תפרון, עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של הלבשה תחתונה, הלבשת ספורט ובגדי ים וחוף. העיצוב והייצור נעשים בעיקר בישראל, אך גם בירדן ובמזרח הרחוק. בין לקוחות החברה: וול מארט, J.C.Penny, גאפ, ויקטוריה סיקרט, פטגוניה, ריבוק, אדידס והיינס. "דרך הייצור שלנו לאדידס, יש הרבה קבצות פוטבול בארה"ב שלובשות בגדים מתוצרת או מפיתוח ישראלי", אמר מרידור.
מעוררות מחלוקת: סודה סטרים ובר רפאלי
הנוכחות הישראלית בסופרבול השנה מכובדת. בר רפאלי תופיע בפרסומת ל-Go Daddy ולאור התגובות המעורבות לנשיקה הצרפתית שלה עם החנון "וולטר" - יתכן שהפרסומת שתשודר תהיה בגרסה מעודנת יותר מזו שהוצגה.
החברה הישראלית סודה סטרים, תציג לראשונה פרסומת בסופרבול. החברה ביקשה לשדר תחילה פרסומת שמציגה את עליונותה על קוקה קולה ופפסי, שבקבוקיהן מתנפצים ככל שיותר אנשים שותים משקאות סודה שהם מכינים בבית. הפרסומת נפסלה לשידור ופרסומת אחרת תשודר, בה מוצנעים לוגואים של חברות מתחרות.
סודה סטרים: בפרסומת החדשה לא רואלוגואים של חברות מתחרות