קיץ חם: הפרסומות הכי מדליקות לעונה הלוהטת
הקיץ מביא איתו חום, לחות ויתושים, אבל גם את חוף הים, גלידות קרות ופרסומות יצירתיות במיוחד. ערן יסעור ליקט את מיטב מפרסומות העונה מרחבי העולם
יש המון מוצרים ושירותים שייחודיים לקיץ, וכולם משקיעים את תקציבי הפרסום שלהם כשמתחילה העונה החמה בניסיון להילחם על תשומת הלב שלנו, הצרכנים.
כתבות נוספות מאת ערן יסעור :
- לא רק באדריכלות: הלבן משתלט על הפרסומות
- גלגולו של לוגו: כשהתפוח של אפל היה על העץ
- הסודות השמורים של סמלי המותגים
רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו את דעתכם בפייסבוק שלנו , ואת התגובות הנבחרות נפרסם לכולם
את חומת ה"רעש השיווקי" יבקיעו רק פרסומות שיהיו יצירתיות, בולטות ומיוחדות. המון דוגמאות לפרסום יצירתי כזה אספתי בעזרתם של אחיה פריד ויוני להב, כדי לעזור לכם לצנן את השרב הגדול.
הנה זה מתחיל...
אין דרך יותר כייפית להיכנס לאווירת הקיץ מאשר בעזרת המודעה היצירתית של סנדלי RIDER מברזיל.
יוסר השיער המיותר!
כל מי שאי פעם מרט שיער גוף כדי להיראות טוב בבגד ים, מכיר את ה"עונג" הכרוך בכך. מודעה אינטראקטיבית, שהוכנה למכון למריטת שיער, מאפשרת "למרוט" את החלק הכואב של המודעה כדי לגלות מתחתיה את ההבטחה הפרסומית של מכון יופי מברוקלין. ההכנות לשפת הים לא תכאבנה כל כך.
הקיץ שבפתח מבשר, בין השאר, שהגיע הזמן להיפטר מהעודפים שצברנו בחורף. סדרת מודעות למכון כושר מדגימה פיתרון יצירתי שמאפשר לספר סיפור באמצעות תמונה אחת חזקה, שאמורה לשכנע את כל "מאותגרי הכרס" שבינינו, שאם הם לא באמת בהריון, אז כדאי שיתחילו להתאפס על עצמם.
מועדון כושר שוודי מצא דרך יצירתית לשכנע את קוראי העיתון להתחיל בפעילות גופנית. דפדוף קדימה ואחורה של המודעה כפולת העמודים גורם לבחורה "להתעמל" ועל הדרך - להעביר לקוראים את המסר.
חברת הרזייה בלגית מנסה לחנך לקוחות, שהרזיה נכונה מתחילה בשליטה על הדחפים. לכן, היא החליטה לעשות שימוש מעניין במודעות כפולות עמודים במגזינים. בצד שמאל של המגזין (אנגלית, להזכירכם, קוראים משמאל לימין) היא פירסמה מודעה מושקעת למותג פרלינים פיקטיבי ובצד ימין מודעת טקסט, לכאורה לא קשורה, שאומרת: "את בדיאטה. אז אל תסתכלי על המודעה שהתפרסמה בצד שמאל, כי דיאטה מוצלחת מתחילה ביכולת שליטה עצמית".
הקיץ מביא עימו גם נחילי חרקים וזבובים. מודעה מוצלחת במיוחד לקוטל חרקים ביתי מעבירה את המסר (כמעט) ללא מילים.
כל יום של חופש יכול להפוך ל"שבוע הספר". מודעה יפהפייה לחברה אמריקאית מנסה לשכנע הורים להכין ספר דיגיטלי עם צילומי חופשת הקיץ האחרונה של המשפחה.
20 שניות והפצעונים נעלמים
מודעה למותג, שההבטחה המוצרית שלו היא העלמת פצעונים וכתמי עור. נסו ותהנו: ככל שמתרכזים יותר בבקבוק שבמרכז המודעה, נוצרת אשליה אופטית שגורמת לכתמים להיעלם.
הצלחתם "להעלים" את הכתמים במודעה שלמעלה? מעולה! מגיעות לכם מחיאות כפיים סוערות...
ערן יסעור הוא מומחה לשיווק ולמיתוג ומייצג בישראל את ארגון ה-Superbrands הבינלאומי