שתף קטע נבחר

קסטרו: נתחרה בכל מי שמוכר בגדי ילדים

הרשת תפתח באוגוסט 25 חנויות לבגדי ילדים ותינוקות, רובן כחנות בתוך חנות. גובה ההשקעה: 18 מיליון שקל. המנכ"ל המשותף של קסטרו גבי רוטר: "המחירים יהיו סופר תחרותיים, אנחנו לא מתכוונים להפסיד בתחרות הזאת"

חברת קסטרו נכנסת לשוק בגדי הילדים והתינוקות עם קו בגדים ואביזרים תחת הקונספט Imagine. החברה תשיק באוגוסט 23 חנויות ילדים בתוך חנויות קיימות וחדשות של הרשת, ושתי חנויות שיעמדו בפני עצמן, בירושלים ובחולון. גודל חנות ממוצע יהיה 100 מ"ר. גובה ההשקעה הראשונית עומד על 18 מיליון שקל.

 

 

ההשקה תוכננה לאוגוסט, במטרה להיכנס לשוק רגע לפני ראש השנה ותחילת שנת הלימודים. הרשת תמכור בגדי תינוקות במידות ניו בורן 6-0 ובמידות 24-6, ובגדי ילדים במידות 14-2. לצד הבגדים, יימכרו גם אביזרים. החנויות יפתחו בחנויות קסטרו הקיימות שגדלו,משטח ממוצע של 300 מ"ר ל-900-500 מ"ר, כך שהן יוכלו להכיל אזור מכירה נוסף. בחלק מהחנויות, תתבצע הרחבה. 

 

 (צילום: אלירן אביטל) (צילום: אלירן אביטל)
(צילום: אלירן אביטל)

 

ברשת לא מוכנים לנקוב כרגע מחירים. "המחירים יהיו סופר תחרותיים", אמר המנכ"ל המשותף של קסטרו גבי רוטר במסיבת עיתונאים שערכה החברה היום. "אנחנו לא מתכוונים להפסיד בתחרות הזאת. יחד עם זאת, מחירים זה לא מספיק כדי להתחרות בשוק הזה. לנו, הכניסה לתחום הילדים מספקת מנוע צמיחה ואנחנו צופים צמיחה דו ספרתית. נתחרה בכל מי שמוכר בגדי ילדים בארץ".

 

לגבי חזרה של קסטרו לפתוח חנויות בחו"ל, כמנוע צמיחה נוסף אמר רוטר: "אנחנו נחזור לחו"ל. עוד שנה, שנתיים. זה עוד יקרה".

 

בקסטרו הציגו נתונים, לפיהם שוק הילדים מגלגל 1.5-1 מיליארד שקל בשנה. 60% מהאימהות קונות בגדי ילדים פעם בחודש. ההוצאה הממוצעת על בגדי ילדים במשפחה עומדת על 360 שקל לחודש.

 

המתחרים של קסטרו יהיו בין היתר שחקנים גדולים כפוקס, גולף, הוניגמן, H&M, זארה, גאפ ושילב ושחקנים קטנים יותר כמישמיש, קרטר, חנויות פרטיות ושווקים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אודי דגן
אחד הלוגואים החדשים של הקולקציה
צילום: אודי דגן
מומלצים