שתף קטע נבחר

תקלה ב-yes: גביית יתר ממאות לקוחות

כמה מאות לקוחות yes קיבלו אתמול הודעה מהחברה לפיה בעקבות שדרוג מערכות המחשוב, הם חויבו ביתר. yes: "מייד עם גילוי התקלה יצאה הודעה יזומה ללקוחות שמודיעה על זיכויים המידי ללא צורך ביצירת קשר עם שירות הלקוחות"

בחברת yes שידרגו את מערכות הגבייה הממוחשבת בנובמבר ועקב כך פתחו כמה ערוצים בתשלום לצפייה בחינם. כתוצאה מהמהלך, חלה טעות ולקוחות חויבו ביתר ב-35-5 שקל בקירוב. ב-yes גילו את התקלה והודיעו אתמול ללקוחות שיזכו אותם על הסכום העודף.

 

 

הודעה שקיבל אחד הלקוחות ()
הודעה שקיבל אחד הלקוחות

 

מחברת yes נמסר בתגובה: "כתוצאה מפעילות שדרוג מערכות המחשוב היתה טעות בחיוב ממיר לכמה מאות לקוחות, מייד עם גילוי התקלה יצאה הודעה יזומה ללקוחות שמודיעה על זיכויים המידי ללא צורך ביצירת קשר עם שירות הלקוחות".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
גבו בטעות ויחזירו את הכסף
מומלצים