שתף קטע נבחר

חשבונית נטוויז'ן: "לא להתקשר" לצד שם הלקוח

איך קרה שהמילים "לא להתקשר", נכתבו לצד שמו של אלון בחשבונית שקיבל? לא רק שמעולם לא ביקש שלא יתקשרו אליו, לטענתו, הוא בדיוק חיכה שיחזרו אליו לעניין פיצוי שביקש על יותר משבוע ללא אינטרנט. נטוויז'ן: "הטעות תוקנה לאלתר וסיבותיה - בבירור"

דווקא אחרי שאלון ביקש שיחזרו אליו, הוא קוטלג בנטוויז'ן תחת "לא להתקשר": אלון חיפש את נטוויז'ן בעניין קבלת פיצוי על שבוע וחצי בלי אינטרנט ובחברה התמהמהו מלחזור אליו. בינתיים, קיבל חשבונית בה נכתב לצד שמו: "לא להתקשר". לא רק שזה בדיוק ההיפך ממה שביקש, אלא שהוא גם נעלב מההוראה הזאת שהוצמדה לשם שלו בחשבונית.

 

יש לכם תלונה על חברה או שירות? כיתבו לנו >>

 

 

לא להתקשר, כתוב בחשבונית לצד שמו של אלון ()
לא להתקשר, כתוב בחשבונית לצד שמו של אלון

 

"לא התייחסו לשום פנייה שהעברתי אליהם"

"התקלה החלה פחות או יותר בתחילת אוגוסט ונפתרה בסביבות 10 בחודש", סיפר ל-ynet. "התקשרתי לנטוויז'ן ברגע שאירעה התקלה. אחרי זריקת אחריות בין נטוויז'ן לבין בזק, למרות שאני לא לקוח של בזק אלא רק של נטוויז'ן, פתחו בנטוויז'ן קריאה לבזק. טכנאי בזק באו, ראו שיש קו, אך אמרו שהכבל קרוע. עד שבא מישהו והחליף את הכבל, עברו עוד כמה ימים.

 

"ביקשתי פיצוי מנטוויז'ן, אך עבר יותר משבוע ובחברה לא התייחסו לשום פנייה שהעברתי אליהם. פניתי במייל, פניתי בטלפון לנציג שאמר שיבדוק ויחזור אלי ולא חזר אלי. במקביל, כשקיבלתי חשבונית ראיתי ליד השם שלי את הכיתוב 'לא להתקשר'. מעליב, משפיל ולא לעניין בכלל".

 

מעולם לא ביקשתי שלא יתקשרו אלי. להיפך

זמן קצר אחרי שפנה ל-ynet, חזר אליו נציג סלקום. "הם הציעו לי החזר לפי שווי הימים בהם לא היה לי אינטרנט", הוא מספר. "ביקשתי 3 חודשים חינם או במינימום שיזכו אותי על כל החודש, אבל הם לא הסכימו לשנות את סכום הפיצוי, שעמד על 50 שקל.

 

"ביקשתי פיצוי גדול יותר משווי השבוע במהלכו לא היה לי אינטרנט, לא רק כיוון שלא היה לי אינטרנט, אלא גם בגלל הטרטור: צריך להמתין חצי שעה על הקו בשירות הטכני, על העברת האחריות בין בזק לנטוויז'ן, על הזמן שהשקעתי, על עסקאות שלא סגרתי וכן על הכינוי שהצמידו לי בחשבונית, שלא נראה לי שנעשה בתום לב. בקיצור, על כל הדברים שפגעו בי באופן ישיר".

 

האם ביקשת שלא לקבל פניות טלפוניות?

"כשחזרו אלי, אמרו לי שזו הסיבה לכינוי בחשבונית, אבל אמרתי להם שלא היתה לי שום בקשה כזאת. לא ביקשתי מעולם שלא יתקשרו אלי. להיפך".

 

נטוויז'ן: "שינוי השם נעשה עקב טעות בתום לב"

מנטוויזן נמסר בתגובה: "עם קבלת פניית הלקוח בדבר תקלה בשירות, פעלה חברתנו בכל הכלים העומדים לרשותה לצורך מתן מענה יעיל ומהיר. בהתאם לכך, הזמינה מספר טכנאים לביתו לרבות טכנאי בזק. משאותר כי מקור התקלה במעשה חבלה בכבלי התקשורת המשמשים לאספקת התשתית, הוחלף הכבל והשירות חזר לפעילות וזאת בתוך כשבוע ימים מיום קבלת פנייתו הראשונה של הלקוח בנושא.

 

"באשר לנושא שינוי שמו של הלקוח בחשבונית אנו מתנצלים על התקלה ומבקשים להבהיר כי שינוי השם נעשה עקב טעות בתום לב הנובעת ככל הנראה מעדכון שגוי של בקשת הלקוח שלא לקבל פניות טלפוניות. עם קבלת הפניה תוקנה הטעות לאלתר ונסיבותיה מצויות בבירור על מנת שלא ישנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים