"012 חייבו אותי חצי שנה אחרי ביטול העסקה"
לקוח שביטל עסקה עם 012 סמייל חצי שעה אחרי שסגר אותה, קיבל כעבור חצי שנה חשבוניות מהחברה למרות שמעולם לא השתמש בשירותיה. אחרי פניית ynet החברה פיצתה אותו. 012 סמייל: "החברה מצרה על הטעות שאירעה"
חצי שנה עברה מאז ביטל המושבניק ניצן פרץ את העסקה עם 012 סמייל. זו היתה עסקה קצרת מועד במיוחד: פרץ התחרט מיד אחרי שנתן את פרטי כרטיס האשראי שלו, וביטל את העסקה כפי שמותר לו על פי חוק. ופתאום, חצי שנה אחרי כן, החלו להגיע לביתו חשבוניות מטעם החברה.
- הקו של אורנג' התעורר לחיים אחרי 8 שנים
- "נס" בפלאפון: הקווים המתים קמו לתחייה
- בקרוב יהיה קל יותר לגלות טעויות בחשבוניות
"ב-6 אפריל ביקשתי ל-012 סמייל כדי לברר מחירי אינטרנט במהירות 2.5 מגה, ונתתי להם את מספר הוויזה שלי", הוא מספר. "אחרי חצי שעה התחרטתי ורציתי לבטל את העסקה בכרטיס אשראי. בשירות הלקוחות התווכחו איתי קצת אך לבסוף אחת המנהלות ביטלה את העסקה. חצי שנה אחרי הביטול הגיעה אלי חשבונית של 012 סמייל ואחרי כן הגיעו חשבוניות נוספות, על סכומים של 51.80 ש' או 32.80 ש' ואני בכלל לקוח של טריפל סי.
"ב-7 בנובמבר התקשרתי לברר למה אני מחוייב על שירותיהם, הרי ביטלתי את העסקה ומעולם לא השתמשתי בשירותי האינטרנט שלהם. דיברתי עם נציגת קשרי לקוחות שאמרה לי שהיא מבטלת את התחיבות, אך מאז עדיין מגיעות אלי חשבוניות מ012 סמייל".
אחרי פניית ynet ניצן קיבל שיחת טלפון מהחברה. "הם הודו בטעות ופיצו אותי: ההורים שלי מנויים שלהם וההתחייבות שלהם אמורה להסתיים עוד שלושה חודשים. אז הם אמרו לישהורי לא יהיו מחויבים לחברה, ונתנו להם שנה ללא תשלום. בנוסף, הבטיחו שכספי יוחזר לי".
מ-012 סמייל נמסר בתגובה: "החברה מצרה על הטעות שאירעה. נציגנו שוחחו עם הלקוח, התנצלו בפניו ופיצו אותו לשביעות רצונו".