שתף קטע נבחר

HOT: שבוע בלי אינטרנט

בגלל "תקלת עומסים", אם ובנה באור יהודה נאלצו לעבור שבוע כמעט בלי תשתית אינטרנט. כשהצליחו לגלוש, המהירות היתה "כמו בשנות ה-90". אחרי פניית ynet התקלה תוקנה. הלקוח: "בלי ההתערבות, היה לוקח להם עוד שבוע". HOT: "מתנצלים על העיכוב"

בסוף השבוע שעבר, פנסיונרית ובנה מצאו עצמם בלי תשתית אינטרנט. למעט היבהובים קלושים של גלישה, אי אפשר היה לגלוש מביתם. שיחות עם מוקד השירות לא עזרו והם נאלצו לעבור שבוע נטול שירות עליו הם משלמים מדי חודש. התופעה הזאת של המתנה ממושכת לטיפול בתקלה היא תופעה חוזרת. ל-ynet הגיעו פניות מלקוחות שונים שסבלו מתקלה שלא טופלה זמן ממושך.

 

 

"התקלה החלה בסוף השבוע שעבר", מספר הלקוח, שמנוי לאינטרנט במהירות של 12 מגה. "האינטרנט של HOT לא עבד וכשכבר עבד – המהירות הזכירה את מהירויות תחילת שנות ה-90: איטית ומקרטעת. התקשרתי לפחות 3 פעמים למוקד השירות הטכני ואמרו לי שיש תקלה אזורית ואין להם צפי לתיקון וכך גם בימים שבאו אחרי כן. בינתיים, המנקה של אמא שלי סיפרה שגם לה אין אינטרנט של HOT והיא גרה בקצה השני של העיר. איך יכול להיות מצב כזה"?

 

אחרי פניית ynet, ב-26 בדצמבר, התקשרה ללקוחות נציגת שירות מהמחלקה ההנדסית והודיעה להם כי התקלה חמורה יותר ממה שחשבו. "היא אמרה לי שזו תקלת עומסים. אני אגב משתמש מאוד לא כבד. לא מוריד סרטים למשל", טוען הלקוח. יחד עם זאת, במהלך סוף השבוע, התקלה ככל הנראה תוקנה. "כרגע האינטרנט עובד", אמר. "בלי ההתערבות, בטח היה לוקח להם עוד שבוע לתקן את התקלה".

 

מ-HOT נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על העיכוב. הלקוח טופל והשירות חזר לתקנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים