לקוחת מי עדן: בר הסודה "רקד" על השיש
הלקוחה ובעלה קנו בר סודה של מי עדן לפני כשנה. מאז הוחלף 3 פעמים בשל טענות לנזילה ולבעיות בקירור המים ובהגזתם. לטענתם, המכשיר האחרון שקיבלו החל לזוז על השיש ובעיקר: להרעיש. מ-17 בספטמבר הם מחכים לטכנאי שייקח את המכשיר, והוא הגיע אחרי פניית ynet. מי עדן: "זה לא אופייני לשירות שמעניקה מי עדן ללקוחותיה"
בר המים מקרטע וכך גם שירות הלקוחות? נעמה הרשקוביץ ובעלה החליטו להתלונן על שירות לא טוב שקיבלו לטעמם מחחברת מי עדן, על-ידי העלאת סרטון לעמוד הפייסבוק של החברה. הסרטון נראה לכאורה בר מים pure eden soda של החברה, שאמור לספק מים קרים, חמים וסודה. לטענת בני הזוג, בסרטון ניתן לראות את המכשיר מרעיש וזז. את בר המים הם קנו בשל חיבתם לסודה, אך לטענתם, גילו שהוא עתיר תקלות.
יש לכם תלונה על החברה? גם לכם זה קרה? כיתבו לנו
- נביעות: לא החזרת 56 כדים, שלמי 1,614 שקל
- מי עדן נמכרה לקרן השקעות זרה אזהרת רווח לסודה סטרים: "אכזבה קשה מהמכירות"
- תמי 4: הטכנאי לא בא וגם לא מצלצל
"מים קרים לא יוצאים מהמכשיר. מסודה - כבר התייאשנו ואנחנו ממלאים את המקרר בבקבוקים קנויים. השיש רטוב כל הזמן ממים שזורמים סתם כך מעצמם מהמכשיר, אבל כל זה שטויות", כתבו בעמוד הפייסבוק שלהם ושל החברה. "מסתבר שאנחנו משלמים בעצם על מכשיר שיושב לנו על השיש ולא רק שהוא ממרר לנו את החיים, הוא גם רוקד ומרעיש בקצב. והטכנאי?! כמובן בדרך כבר '72 שעות' שנמשכות הלכה למעשה שבועות. אז מתישהו הוא יגיע. או שלא.
"אבל מה שחשוב זה, שחברת מי עדן לקחו את הכסף, אבל לספק מוצר שעובד?! זו כבר דרישה מוגזמת. בכל זאת, הם מתהדרים בכך שהם מספקים שירות - רק איפה השירות?! לא שילמנו על שירותי LAP DANCE ואנחנו לא מעוניינים בזה על השיש שלנו".
מילא המכשיר, מה עם השירות?
נעמה סיפרה ל-ynet שקנתה את המכשיר לפני 11 חודשים. "מההתחלה היו בעיות", היא טוענת. "החליפו לנו את המכשיר 3 פעמים וזה לא עזר. פעם ראשונה החליפו אותו אחרי חודשיים. פעם שנייה, אחרי עוד חודשיים. פעם שלישית הוא הוחלף לפני 3 חודשים. התקלות חזרו על עצמן.
"המים נוזלים באופן עצמאי מהמכשיר, הוא מטפטף מכמה כיוונים על השיש. הסודה היא לא סודה, או שלוקח זמן רב מדי עד שהמכשיר מכין אותה, המים לא קרים אלא פושרים. חוץ מזה שהמכשיר השלישי התחיל להרעיש ולרקוד על השיש.
"הבעיה היא לא רק במכשיר אלא בעיקר בשירות הלקוחות. מ-17 בספטמבר אנחנו מחכים לטכנאי. צריך להתקשר אליהם והם חוזרים אלייך מחסום. אם לא ענית, פספסת. לא ינסו שוב. בפעם האחרונה הטכנאי לא הגיע וגם לא התקשר. כן, הטכנאי לא שולח סמס או מתקשר כשהוא לא מגיע. בשירות אמרו לנו שלא הבנו נכון. וזה אחרי שטכנאי מוזמן תוך 7 ימי עבודה.
"כמעט מדי יום אני עם שירות הלקוחות על הקו. במקום העבודה שלי כבר מתעלפים מצחוק מהטלפונים האלה. אגב, במוקד אמורים לענות עד 18:00, אבל כבר ב-16:30 המענה סגור. אנחנו רוצים להתנתק מהם ודי. גם למתחרים לא נעבור כי גם עליהם יש תלונות".
ממי עדן נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים בפני הלקוחה על אי הנעימות שחוותה בחברה, שירות זה אינו אופייני לשירות שמעניקה מי עדן ללקוחותיה. לפנים משורת הדין אנו נבטל את העסקה".