שתף קטע נבחר

נטוויז'ן לא סיפקה שירות אבל גבתה 9 חודשים

אורן, לקוח נטוויז'ן כספקית אינטרנט, ביקש לעבור גם לתשתית האינטרנט של החברה. הוא חיכה כחודש למודם, התייאש והודיע להם שהוא עובר לספק+תשתית בחברה אחרת. כשגילה באיחור שנטוויז'ן בכל זאת גובה ממנו כסף על ספק+תשתית, סירבו לזכותו באופן מלא. בעקבות פניית ynet: "הלקוח יזוכה באופן מלא"

רפורמת ספק ותשתית בחשבונית אחת , שיצאה לדרך בפברואר 2015, החלה ברגל שמאל ויש מי שסובל מכך עד היום: אורן, לקוח נטוויז'ן (השייכת לסלקום), ביקש לקבל שירותי ספק+תשתית מ-013 נטוויז'ן והחברה בוששה להגיע. הוא המתין כחודש להתקנה, התייאש ועבר לחברה אחרת. ואז הוא גילה שנטוויז'ן, למרות שלא סיפקה את השירות ולמרות שאורן עבר חברה, גובה ממנו כסף.

 

יש לכם תלונות על חיובי יתר? כיתבו לנו >>

 


 

 

אורן סיפר ל-ynet: "כשהחלה רפורמת השוק הסיטונאי, פניתי לנטוויז'ן כדי להעביר את תשתית האינטרנט שלי מבזק אליהם, כך שאקבל שירותי ספק+תשתית מהם. עד אז נטוויז'ן היו רק ספק האינטרנט שלי. הם כמובן אמרו שאין בעיה, ואמרו רק שאצטרך לשדרג את המודם שהיה לי כדי לתמוך בקצבים יותר גבוהים, ולשם כך ישלחו לי טכנאי מיד כשיקבלו אישור על העברת התשתית מבזק. זה היה באפריל 2015, ונאמר לי שזה לוקח כמה ימים לקבל תשובה מבזק.

 

"אחרי כשבוע התקשרתי לראות מה קורה, ואמרו לי שעדיין אין אישור מבזק. עברו עוד כמה ימים וקיבלתי הודעת סמס מבזק, שהתשתית נוידה לבקשתי. מנטוויז'ן לא שמעתי כלום. נתתי להם עוד כמה ימי חסד והתקשרתי אליהם לשאול מה קורה עם המעבר והטכנאי ונעניתי שפשוט לא היה להם טכנאי זמין.

 

"אחרי שעברו עוד שבועיים נמאס לי לחכות, והתקשרתי להודיע, שאם לא יגיע טכנאי עוד באותו יום, אני מנייד את הכל לחברה אחרת. לא ייתכן שלקוח חדש מחכה חודש לטכנאי. אני לא גר בחור מרוחק - 25 דקות מחיפה, 5 דקות מיקנעם.

 

"כמובן שטכנאי לא תואם לי, לכן ניידתי את התשתית והספק לחברה אחרת. כך, החל מ-20 במאי 2015, אני משתמש בתשתית ובספק של אותה חברה ולא עושה כל שימוש בשום שירות של נטוויז'ן".

 

"החברה המתחרה הודיעה לנו רק על העברת תשתית"

כמו כולנו, אורן לא תמיד בודק בעיון את חיובי האשראי שלו. 9 חודשים אחרי כן הוא שם לב שנטוויז'ן גובה ממנו כסף. "לצערי לקח לי זמן לשים לזה לב - אבל מאז אני מחויב על ידי נטוויז'ן על תשתית וספק. 9 חודשים שאני לא לקוח ואני מחויב מדי חודש", הוא מתלונן, ובצדק.

 

"מסכת שלמה של טלפונים לנטוויז'ן, בשלושת השבועות האחרונים, הובילה ללקיחת אחריות חלקית של החברה: הם מזכים אותי עבור תשלומי התשתית בלבד, ולא עבור תשלומי ספק האינטרנט. למה? כי אין להם שום תיעוד שביקשתי להתנתק'", הוא מספר.

 

"לטענתם, בחברה אליה עברתי מניידים רק את התשתית ולא את הספק, לכן החזירו לי 543 שקל על תשתית ולא החזירו לי כ-225 שקל על ספק", ממשיך אורן, "לי יש הקלטות של רוב השיחות איתם, אך לצערי לא את זאת שעשיתי אחרי הניוד כדי לוודא שהם מפסיקים לחייב אותי. יחד עם זאת, כן יש לי שיחה בה הודעתי להם שאני מנייד תשתית וספק לחברה אחרת, הם לא מצאו זמן לשלוח טכנאי במשך חודש".

 

מסלקום נמסר בתגובה: "מדובר במקרה חריג מלפני כשנה, בתקופה שלא היו מערכות מול בזק במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי. כיום מקרים כאלה לא קורים, לאור המיכון מול בזק והשלמת הרפורמה. כמו כן כיום הלקוח מקבל את הציוד במעמד המכירה. הלקוח יזוכה באופן מלא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים