רשת מגה משיקה חנויות דיסקאונט שכונתיות
החנויות החדשות של רשת מגה יפעלו לראשונה במרכזי הערים והשכונות תחת המותג "הצרכנייה של YOU". לפי מגה, חלק גדול מהקנייה ייעשה בשירות עצמי ומגוון המוצרים בסניפים יהיה קטן מהרגיל כדי שהלקוחות לא יתפתו לרכישת מוצרים שאינם צריכים. הסניף הראשון נפתח באשדוד
רשת מגה הודיעה היום (ג') על השקת פורמט חנויות חדש שיציע מחירי דיסקאונט זולים, לראשונה בתוך מרכזי הערים והשכונות וייקרא "הצרכנייה של YOU".
מגה - כתבות נוספות בנושא:
- צרכנים בסניף You: "מגה נחשבת יקרה"
- החליק על סוכר ב"מגה בול" ויקבל 65 אלף ש'
- מגה בעיר: נוזיל אלף מוצרים ב-2%-30%
הסניף הראשון הושק היום בשכונת ד' באשדוד בשטח של כ-450 מ"ר. לפי מגה, מיקומי הפורמט שיושק בהדרגה בפריסה ארצית, נבחרו בקפידה באזורים בהם קיים צורך מהותי של הצרכנים ברכישת סל מוצרים ממוקד לשליטה מקסימלית בהוצאות הקנייה.
"הצרכנייה של YOU" תפעל על פי מודל שונה משאר הפורמטים של הרשת. המודל המבני והניהולי של הפורמט הותאם בצורה שתביא מצד אחד לחיסכון בעלויות התפעול של הרשת ומצד שני תעניק לצרכן את היכולת להנות מחיסכון מתמיד בסל הקניות ושמירה על תקציב הקניות המשפחתי. מדיניות התמחור של הסניף תהיה דומה למחירים של רשת הדיסקאונט YOU,
והקנייה תהיה מבוססת בעיקר על שירות עצמי - גם במעדניות המאפים והבשרים.
מגוון המוצרים בחנות יתמקד בעיקר במוצרי מזון ומכולת לצד מוצרי טריוּת, הכוללים דוכני פירות וירקות' מוצרי בשר ועופות ארוזים מראש. בכל קטגוריה ימכרו מספר מוצרים כולל מוצרי המותג הפרטי שימותג בעתיד תחת השם YOU.
המיקוד במגוון בא לידי ביטוי בצמצום קטגוריות שאינן מזון כמו כלי בית וקוסמטיקה, שתפסו עד עתה שטחי מדף גדולים בחנויות הרשת. לפי מגה, המגוון הממוקד מאפשר ללקוחות להנות מקנייה חכמה וחסכונית בלי להתפתות לרכישת מוצרים שאינם צריכים.